Întrebări frecvente



  • Prin ce companie de curierat se face livrarea comenzii?
    Livrarea produselor Little Feet se face prin firma de curierat rapid DPD Romania.


  • În cât timp va ajunge comanda la mine?
    Livrarea produselor se face pe întreg teritoriul țării în termen de 24-48 ore de la data primirii comenzii.

    În perioada sărbătorilor legale există posibilitatea să intervină întârzieri la livrarea coletelor, însă facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi să nu afecteze termenul standard.

    Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate în comandă.

    Sâmbăta, duminica și în sărbătorile legale nu se expediază comenzi.



  • Ce fac daca am primit un produs defect?
    Te rugăm să ne contactezi la contact@littlefeet.ro în termen de 24 de ore de la livrarea coletului, menționând numărul facturii și produsul defect. În această situație, pentru care ne cerem scuze, îți vom înlocui produsul sau îți vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de către noi.



  • Ce fel de plăți sunt acceptate?
    Plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate către reprezentatul firmei de curierat (DPD) sau prin card, direct pe website.



  • Se poate anula o comandă?
    Exista posibilitatea anulării comenzii prin solicitare scrisă la adresa de e-mail contact@littlefeet.ro, în primele 2 ore de la plasarea comenzii. În cazul anulării comenzii după ce aceasta a fost livrată, costurile de transport vor fi reținute din plata făcută inițial.